21 Haziran 2012 Perşembe

10. Hafta Biterken..

ben ha bire "uyusam ki ben" modundayım. Bi de öne pırtlayan göbeğimle "ne giysem yarebbiiimmm" modunda =) Şu sağ yandaki mavi hamilelik sayacındaki göbek gerçeği yansıtmıyor arkadaşlar. Zira içimde yer yokmuş göbek daha şimdiden pırtlak durumda yumru şeklinde duruyor önümde. Her sabah dolabın başında 30 dk rahat yiyorum. Ama bu uyku hali beni çok zorluyo gerçekten.
Mide bulantım daha en başından beri çok yoğum olmadı ama hafif bir garip hissetme durumum vardı. Bu sebeple bazen* bazı şeyleri yiyemeyip çoğu* zaman da yemek yapmıyorum.
Bunun dışında henüz kontrole falan gitmedim bu ayın sonunda ikili test yapılcakmış. O da çocuğun down sendromu riskini ölçmek için yapılırmış. Anneden alınan kan yeterli oluyormuş. Mış muş da miş müş =) Ama ben dedim gram bilgim yok bişeyle diye. Öğreniyorum işte..
Sonracıma dediğim gibi göbeğimde oluşan yumru dışarıdan baya belli oluyor. Hafta sonu da düğün var. Tüm elbiseler tam totoma göre üstüme yapıştıklarından benim göbek yumrusu sanki daha büyük görünüyor. Ya da bana öyle geliyor. Onu da bilemiyorum. Neyse akşama daha rahat elbise bakiciim kendime. Hamile kıyafetleri için henüz çok erken, normal kıyafetlerde de pırtlıyoruz ama bakalım şansımızı deniycez =)
Ay en önemli konuyu atlamayalım; hormonlar. Dün akşam Kuzey Güney dizisi beni bile ağlattı arkadaş. Yani gözyaşı pınarlarımın hiç varolmadığını düşünen hatta buna kendini bayaa baya inandırmış eşim dostum yakınim pek bi şaşırdı. Mağlumunuz hormonlardan bir garip haller içinde halim. Ama başedilebilir, sorun yok =) Hatta tavsiye ediyorum herkeş çocuk yapsın.ben yandım siz de yanın ulenn!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder