11 Ağustos 2012 Cumartesi

Devir Değişmiş Kardeş

Soldaki resmim sağdaki sayacı nasıl solladığımızın kanıtıdır. Konuya girmeden önce de bünyede yer alan soldaki çikinti göbek, sağdaki çıkıntı ise totodur, karıştırılmasın =D 4. ay bitiminde genel kontrole gittim, yoğun baskı, şiddet, tehdit altında iken de cinsiyetini sordum tabi bu sefer unutmadım. Bunu öğrenmemiz biraz zor oldu tabi, çok sportif bir bebeği taşıyorum arkadaşlar, kordona asılıp takılan bir tip.. O kordonun da bacak arasından geçmesi sebebi ile bir ton göbek çalkantısı yaşadık. Yaklaşık 20 dk. sürdü ki doktorun artık içimde tsunami yarattığı çalkalaması neticesinde totosunu az devirdi bizim bebe. Ve o nokta mı desem virgül mü desem, pipi mi denir ne denir bilemediğim yapıyı gördük =) Bünyedeki sol çıkıntıda bir erkek bebeto taşıyorum yani. Fekat yine maşallah inşallah diye diye 17. haftayı bitirdiğimiz bu günlerde bizim bebe içerde fazla spor yapıyo heral bir hafta ileride bir gelişim sergilemiş. Bu böyle gider mi bilemem ama giderse doğar doğmaz Rocky bilmem kaç çekilecektir tarafımızca bilginize =)
Gel gelelim devir değişikliğinden kastıma. Benim bildiğim duyduğum şahit olduğum hep "Erkek adamın erkek çocuğu olur hehehee" diye geyik yapıp böbürlenen erkek çocuk sahibi babalardır. Hatta çok eskilerden erkek çocuğu olmadığı için kuma alınan deviri de biliriz yani milletçe. Ama yok devir değişmiş. Artık babalar kız çocuk ister olmuş. Sebep: kız çocuğu babaya düşkün olurmuş, babaya benzermiş, erkek çocuğu genelde asi olurmuş babaya baş kaldırırmış, bir de anneye benzermiş. Gerçeklik payı var mı yok mu yorum yapamıyorum, tipçe anneme huyca babama çektiğimden orta yolu bulmuş bir kız çocuğu olarak tek isteğim hayırlısıyla sağlıklı doğması (bi de ekstra dileğim allam hani kontenjanda açık varsa kabul etsin; tipini geçtim de huyu bana benzesin =) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder