31 Mayıs 2012 Perşembe

Kaza Kurşunu

mu dersiniz, nokta atışı mı dersiniz bilemedim. 22 Nisan 2012 tarihinde 'bekar' statülü kimliğimi 'evli' olarak güncellemiştim. Yani an itibari ile 40 gün 6 saat önce. Buraya kadar iyi hoş dimi. Fekat bundan 2 hafta önce öğrendim ki bizim bebe (ya da anne-babası) aceleci imiş, dünyaya gelesi varmış bekleyememiş =) E peki madem buyur gel dedik, bendeniz de jet hızıyla 'düğün-evlilik' bloglarından 'anne-çocuk-bebek' bloglarına geçiş yaptım. Genelde doğuma çok az kala veya doğumdan sonra bebek bakımıyla ilgili olanlara rastladım veya bulamadım. Ben de taaa en başından yaşadıklarımızı,değişimlerimi, olanları, olacakları paylaşayım istedim. Bir de düğün-evliik-organizasyon vs. üzerine doktora yapmış kadar oldum da bu anne-bebek-çoluk çocuk konusunda hiçbir fikrim yok =/ Ben sorarım cevaplayanım olur diye de burdayız biz anne-bebek(daha cinsiyetini bilmiyoruz da..) Hadi bakalım başlayalımm =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder