3 Mayıs 2012 Perşembe

Şekerli Kurabiyeli Hediyelerim

Düğün resimlerini hala alamadığım (meraktan ölcem) içn resimler arasında dolanırken hazırladığım nikah,bebek vs. hediyelerine rastladım paylaşmak istedim. Aslında türevlerini mutlaka görmüşsünüz Bu ara çok moda küçük kavanozlu şekerler :) Bence de çok şirin sonrasında kavanozu minik takıları saklamak için kullandığımdan da kullanışlı hediyeler. Aşağıdaki canım canım canım arkadaşım coicimin yeni doğan bebeği Mete için hazırladığım kurabiyeler ve kavanozları. Stickerları kendim tasarladım bu arada. Zahmetliymiş gerçekten netten bakarken benim gibi gaza gelip yapmaya kalkmadan önce bir iki deneme yapın derim :)





Bu da 19 Mayıs'ta düğünü olacak olan ama nikahını daha önce yapmayı tercih eden Feride için hazırladığım nikah şekerleri;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder