16 Nisan 2012 Pazartesi

Güle Güle Pembe ‘Bekar’ Statülü Kimliğim

Gelin olmuşşş gidiyorum la la laa son bir haftadır dilimde =) Vallahi çok eğleniyorum özellikle son haftamda. Keşke hep son hafta kalsa diyesim bile geldi ama zaman bu geçipp gider iken “polyannalığın lüzumu yok kuzum kalk kapıları camları sil bakim” dedim ve kendime geldim merak etmeyin. Benim nedimelerim bir sene boyunca durdular durdular son hafta coştular da ondan ben bu hallere düştüm, daha iki haftaya kadar “ühüüv bitse de gitse de kurtulsak bıktım yarebbiimm motor taksam yetiştiremiycem ne bu eziyet bu zulum” diye inlemekteydim. “Bekarlığa veda partisi” düzenlemişler benim nedimeceğizlerim. Tabi benim hangi gün herhangi bir saatte nerede olacağım belli olamadığından sürpriz olamadı. Öncesinden insan gibi gelip sordular “Gelin! Haftaya cumartesi müsait misin?!” Benim baş kumandana (annem) sordum onayladım “evdeyim” dedim. Kalkmışlar Eminönün’den konfeti(aklımı aldı), nedime ve gelin taçlarından almışlar, masayı sandalyeleri süslemişler balonlar şişirmişler, daha nişandan sonra tasarladığım ama bir türlü yaptırmaya zamanım olmayan hatta unuttuğum ‘The Gelin’ tişörtünü bastırmışlar, sofralar kurmuşlar, pastama şeker hamurundan gelin süsü bile yapmışlar =) O kadar çok emek vermişler hazırlanırken de yorulmuşlar ki “ohhh canıma da değsin bütün sene totonuzu yaydınız yattınız ohhh iyi olmuş” demedim tabi usturuplu gelin olayım dedim =D Ama çok beğendim çok çok çok eğlendim, o ilk girişteki usturuplu gelinden eser kalmadı dağıttım (hep o usturupsuz nedimeler yüzünden!) Yedik içtik bir konuşma yapayım bari dedim. Çok mühim şeyler söyleyip aralarında evliliğe ilk adım atan sazan olarak bir ders vereyim dedim. “DARISI BAŞINIZA!” gayet anlamlı oldu bence =D İlk sazan diyorum kendime çünkü şöyle bir gözden geçirdim de ilk evlenen benim tamam sorun yok, sorun aşağıdaki resimlerde yer alan (resimde olmayan, erken firar edenler ve resmi çekenler dahil) nedimeceğizlerimden benden sonra gelenin olmaması, yani sevgilisi olan, efenime söylim nişanlısı olan falan yok yani! Neyse bu konuyu daha sonra irdeliycim (bu arada kimsenin sevgilisi yok diye deşifre ettim sizi yirrularım farkettiniz mi :D aralarında sevgilisi olup da bana söylemeyen varsa o da bunu haketti söyleyeymiş!)

Kısaca ben ‘bekar’ statülü kimliğime veda ederken çok eğlendim pek hoşlaştım, merhaba ‘evli’ statülü pembe kimliğim temalı partiyi bekliyorum duyrulur =D (onu da sen yap gelin! diyonuz içinizden biliyorum içinizdeki sesi susturun bakiimmm hıııı tıt!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder