12 Nisan 2012 Perşembe

Komidin Tercihinde Son Durum!

Bir o mağaza bir bu mağaza yok beyaz şık olsun yok hayır kullanışlı olsun da ne renk olursa olsun diye diye dolandım durdum haftalarca. İki farklı model arasında uzunca bir süre gittim geldim. Biri çok şık miniminnacık beyazcık bir komidin fakat kullanışlı değil maalesef. Odaya sıcak bir hava katacağı kesin olsa da odada sadece yatak ve iki komidin olacağından makyaj masası sokuşturmadığımdan kullanışlı olmasını tercih ettik. Her iki modeli de aşağıda ekliyorum.

Soldaki 65-70 cm yüksekliğinde 45 cm. genişliğinde ve fiyatı 250 TL. Sağdaki ise yine İkea'dan :D Birkeland serisinden şifonyer diye geçiyor. 55 cm. yüksekliğinde ve 71 cm. eninde, çekmeceleri sessiz,kolay açılıp kapanıyor. Dolayısıyla ilkine nazaran daha kullanışlı. Fiyatı ise 279 TL. Komidinleri yerleştirip üstüne bir alttaki postta sözü geçen radyomu, iki altta sözü geçen vazomla çiçeklerimi de iliştirdim hazırladım. Annem hafta sonu evin bol bol resmini çekti bi ara ondan alıp buraya eklerim. Düğüne bir hafta kaldı bu arada. Mutfağıma da yolluk bulursam daha da İkea'ya gitmem (yallaannn!) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder