16 Nisan 2012 Pazartesi

Uçan Halı Bulaydım İyiydi..

Yani onu arasam bulurdum heralde. Farkettim ki halılarda da koltuk takımları gibi kahve-krem siyah-beyaz kombinleri kullanılmış sürekli. Renkli olanları da var tabi fakat teşhire getirmiyorlar bile. Yani canlı göremiyorsunuz. İlla önce alıp sipariş verip getittirmek gerekiyor. Ben genelde evde kullandığımız ana renklerin zıt renklerinde halı almak istedim. Mesela antrede beyaz-gri kombinimize kan kırmızı veya lacivert yuvarlak halı aradık durduk. İkea'da kırmızımsı turuncu karışımı bitane bulduk ama kan kırmızı değil haliyle çok sırıtırdı. Neyse sonuç itibari ile tüm halıları 3K Konsept'ten edindik.
Antremiz biraz büyük.. Her duvarda bir objemiz var, dresuar, portmanto gibi, ortası çok boş kaldığından halı  vb. birşeyler koymamız gerekiyordu. Ben her yer kare dikdörtgen olduğundan halıyı yuvarlak istedim(aslında her yer kare dikdörtgen halı bari yuvarlak olsun tamamen bahanem, ben yuvarlak halı seviyorum yahu:) ) Antre için koyu gri büyük bir yuvarlak halı aldık. Aynı yuvarlak halının bir küçüüğü ve krem rengini de giyinme odası için aldık. Mutfak ve salon için yeni çıkan bir dokumayı tercih ettik. Çok ince kilim gibi halılar çıkmış. Çok hafif ve halı gibi toz tüy toplama sorunu yok :) Çift taraflı kullanılabiliyor. Bir tarafı desenli diğer tarafı düz renk şeklinde. Özellikle mutfak için çok ideal. Hem ev daha sportif ve modern görünüyor bence. 3K Konsept'te gördüğünüz hemen hemen her halının yolluğu da var. Ayrıca hemen hemen her alışveriş sitesinde kampanyası da :) Alışveriş sitelerinde fiyatlar ciddi oranda düşük. Bilginize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder