25 Ağustos 2014 Pazartesi

Balayı Hotelim - Amara Hotel

Bir vakitler genç idim. Yeni evli ve de çıtır idim ^.^ 2011 yılının nisan ayında evlendik. Evlendikten hemen sonra balayına gitmek yerine (işverenlerimiz sağolsun) haziran ayını bekleyelim istedik. Hem havalar biraz daha ısınır hem de bunaltıcı sıcaklar daha başlamamış olur dedik. Dedik fekat hesapta benim küçük oğlan yok idi ^.^ Meğer ben balayına hamiş gidicekmişim. Hamile olduğumdan sebep 7 yıldızlı hotelin pek çok şeyinden faidelenemedim :( Tüm farklı tatları denemek isterdim örneğin ama midem almadı mesela, alkol zaten hak getire ^.^ Öylesine yüzdüm yattım kalktım sadece. Yine de tatil için, dinlenmek için ve de balayı için tavsiye ederim. Bu arada eski adı Amara, şimdiki adı Alva Donna Beach Resort.

Tam aile hoteli. Genelde yabancı ve yaşlı* çiftler, hotel nüfusunun %80'ini oluşturuyor. Onların arasında gayet rahat sere serpe yayılabilirsiniz. benim gibi tombalaklar için çok rahat bir yer yani ^.^ Kaydırakları çok eğlenceli, hotellerde en sevdiğim şey. Bir iki deneme yapıp en basitinden kaysam da büyük küçük herkesin eğlenceli vakit geçirdiği kaydıraklı havuzu var. Bebek-çocuk havuzu var tabi. Barı çok iyi. Çocuk kokteyllerinin müdavimi oldum başka bir şey içemediğimden... Ayrıca saat 16'da servisi başlayan dondurma çok lezzetli. Saatini bile hala unutmadığımdan siz tahmin ediverin artık ^.^ İnternet sitesinden ve kendi arşivimden birkaç fotoğraf ile sizi şimdiden önümüzdeki yazın tatil planları ile baş başa bırakıyorum..

 




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder