25 Ağustos 2014 Pazartesi

Caddebostan'da Bir Kuzey'cik!

Aşkım, kuzum, bebeğim, herşeyim, yüzümü güldürenimle çalışmadığım zamanlarda yürüyerek gidip yürüyerek dönmek suretiyle gittiğimiz sahildir kendileri. Çok eğlenceli bir yer. Gitar çalıp söyleyen genç gruplar mı istersin, kedisini köpeğini almış gelmiş otlaklarda koşturanını mı, uçurtmasını kovalayan çocukları mı, sere serpe güneşlenenini mi, eski çağ kılıç dersi alanlarını mı... Herşey mevcut ve bir o kadar da renkli. Bazen dip dibe oturuyoruz gruplarla ama ben pek memnunum bu durumdan. Kuzey hepsini ziyaret ettiğinden, herkes onunla ilgilendiğinden azıcık totomu çimlere serebiliyorum bu sayede :) Bir Caddebostan gününden bir kare bknz;
Şu anda çalıştığımdan, hafta sonları da park yeri bulamadığımızdan ve artık Kuzey bebek arabasında çok durmadığından yürüyerek de gidemiyoruz. Özledim yeminlen!

Bu arada şu portatif kamp sandalyesi olmayanı almıyorlar sahile benden söylemesi! Caddebostan Migros'unda satılıyor neyseki, 22 TL ^.^ Çok da kullanışlı hakikaten. Ben çok sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder