25 Ağustos 2014 Pazartesi

Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali

Sabahattin Ali, aynı zamanda amcama adını veren kişi olarak da ayrı bir yeri vardır bende. Kürk Mantolu Madonna kitabını okurken biraz zorlandığımı itiraf etmeliyim. Kitabın dili biraz eski İstanbul'luca. Ve orjinaline sadık kalındığından bazı kelimelerin anlamını cümlenin gidişatına göre uydurdum. Genelde yollarda bellerde okuduğum için, açıp interneti bu da ne demek diye arayamadım da.. Bunun dışında kitabın kahramanındaki ruhsal durum okudukça beni de buhrana soktu :D Yemin ediyorum şu hayal gücüm yüzünden kitaplara bu kadar girebildiğimden bazen çok sıkılıyorum. Biraz melankolik bir konu var arkadaşlar. Günlük güneşlik havalarda bile içimi daralttı, sonbahar, kış günlerinde okunsa heralde bunalıma sokar insanı :) Yine de kolay okunan bir kitap, zamanı olan alıp okuyabilir, bir fikir edinebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder