24 Mart 2012 Cumartesi

Ayakkabılık Ama..

 
İlla ayakkabı mı konmalı? Ben şimdi kalksam onu çamaşırlık yapsam bir de yerden tasarruf edeyim diye duvara montelesem nolur? Kim ne der ki? Annemler "aaa sen iyice istifçi oldun başımıza" der mi der. Ama olsun ben alırım babama taktırırım :)

Mağlumunuz favori gezi mekanım İkea'dan kendileri Trones Ayakkabı Kutuları. Kırmızı renkleri de mevcut. Hatta ikeayı benim kadar gezenleriniz varsa mutlaka her dekorda kullanıldığını farketmişsinizdir. Bunları böyle 3'lü şekilde almak zorundasınız. Bende aldım birini çamaşırlığıma birini mutfağa monte ettirdim baş ustalarım babamlara. Biri hala boşta nereye takacağımı düşünüyorum. Dolayısıyla birini alternatif çamaşırlık olarak diğerini de ekmek kutusu olarak kullanmayı düşünüyorum. Mutfağım küçümencik şirincik olduğundan, keza tezgahım da öyle, bende kocaman tost makinesi, su ısıtıcı vs. aldığımdan tezgahı daha da boğmamak adına bu kutuyu kullanmaya karar verdim. Hem ekmek kutusu tezgahın üstünde durur diye bir kural yok ki :) Üzerine kutunun kullanım amacına uygun bir sticker da bulursam alıp yapıştırabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder