24 Mart 2012 Cumartesi

Ödüllü El Blenderım


Ben alırken ödülü var mıydı bilmiyorum da size yazmak için özelliklerini araştırırken öğrendim havamı atayım dedim :) Benim mutfağım küçücük minicik şirincik olduğundan mümkün olduğunda derli toplu ve işe yarar şeyler almaya çalışıyorum. Yine öyle şeyler araştırırken hem mikserim olsun hem blenderım hem de rendem olsun bari kenwood olsun dedim. Hem tüm parçaları tek bir plakada toplanıyor hem de döküm olduğu için oldukça sağlam. Hani bıkıp da "kocacığım bu eskidi artık yeni bişey alcam ben" diyemeceksiniz maalesef. El blenderlarındaki genel başlık kırılma problemi bu seride yaşanmıyormuş. Henüz kullanamadığımdan kesinlik belirtemiyorum ama ben çok becerikliyim bunu da yamultabilirim :) Söz konusu dayanıklı küçük mutfak yardımcım Kenwood KMix El Blender Seti HB 791. Bu arada döküm malzeme olduğundan biraz ağırlar bilginize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder