24 Mart 2012 Cumartesi

Kanepem Yatağım Herbişeysin Sen

Keşke bir de köşe olaydın. Evimize ilk aldığımız şeylerden biri de koltuk takımımız. Saloni Atlantis Koltuk Takımı.

Gerçekten çok beğenerek aldık. Aslında ben köşe takıma bayıldım :) Sevdiceğim biraz daha cesur. Duvarlarımız açık renk olduğundan koyu renk modern koltuklar seçti ama ben yanaşamadım. Yine gidip klasik açık renk tercih ettim. Köşe takım olmasını çok istemiştim ama sevdiceğim 3'lü ve 2'li kanepe ile 2 adet berjer takımını istedi. Rengini ben seçtim hadi bari bu da senin istediğin gibi olsun dedim, pişmanım! :) Koltuk takımlarına bakmak için Masko Modoko ve civar ilçeleri bir bir dolaştık. Bu takımı seçtik çünkü showroomdaki ürüne oturduk, çok yorulduğumuzdan mı bilinmez oturduğumuz gibi de kaldık :) Ben yine aynı anda birkaç işe yarayan ürün alma taraftarlığımla yatak olabildiğine ve gayet de rahat bir yatak olabildiğine şahit olduktan sonra bu takımda ısrarcı oldum. Genelde yatak olan kanepeler içlerine yatak olabilmesi için koydukları malzemeler nedeniyle sert olur. Ve yine genelde yatak olan kanepeler aynı zamanda bazalı olur. Biz yeterince büyük giysi dolabı ve portmanto yaptırdığımızdan ayrıca bazaya ihtiyaç duymadık, oturduğumuzda rahat etmek için yumuşak takım aramıştık. Saloniden seçtiğimiz koltuk takımı hem yumuşak hem de yatak olduğundan aldık. Rengini biraz daha koyu seçtik (yine erkek satış danışmanı gazı ve sevdiceğimin ısrarı ile) berjerleri de yazılı bir kumaş ile kaplattık. Kanepelerin diğer önemli özelliği ise hem oturma hem de sırt kısımlarının kumaşlarının çıkartılıp yıkanabiliyor olması. Artık hemen hemen tüm koltuk takımları silinebilir kumaşlar ile kaplanıyor ama bu takımı ayrıca örtü ile korumayacaklar için önemli bir detay bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder