24 Mart 2012 Cumartesi

Küçük Mutfak Çözümleri

Düğün hazırlıkları ev dekorasyonu temalı gezilerimiz başladı başlayalı hemen hemen her hafta İkea'ya uğrar olduk. Her gittiğimde birşey almıyorum, yaptıkları örnek dekorlara bakıp, resimlerini çekiyorum. Bir sonraki hafta da gidip alıyorum :D Tabi bu durumda sevdiceğim isyan ediveriyor ama olsun ben de ikizler burcuyum kararsızım arkadaş! Neyse yine minicik, küçücük, şirin mutfağımıza birşeyler bakarken İkea'nın Norbo Duvara Monte Masa modelini gördüm vuruldum. Bknz.
 
Dekordaki mutfak yapısı aynı bizim mutfağımız. İlla koca yemek masasına her sabah taşınıp kahvaltı edemeyeceğimizden böyle bir masa çok işimize yarayacaktı, aldım! Bu masa katlandığından yemek faslı bittiğinde mutfakta yer kaplamıyor. Yanına da iki adet katlanır sandalyemizi de aldık. Yukarıdaki gibi hazırladık ilk kahvaltımızı bekliyoruz :)
 
Fiyatı da çok uygun. İncelemek için tık. Ben resimdeki açık renk olanını tercih ettim. Bunun dışında iki farklı rengi daha var. Ayrıca hemen hemen bütün masalarda ağaç oyuğu mevcut. Almayı düşünüyorsanız kasadan çıkar çıkmaz açıp kontrol etmenizde fayda var (depodan almadan önce paketlerin açılmasına izin vermiyorlarmış, ben bunu öğrenene kadar 2 paket açıp bakmıştım bile), hemen değiştirebilirsiniz. Şansınız varsa daha küçük ve açık renk oyuklu masa bulmanız mümkün :) Ben gidip tekrar tekrar değiştirmektense ahşap boyası ile oyuğa binmiş minik bir baykuş yapmayı düşünüyorum. Örnekteki gibi.
 
Kaynak için resme tıklayabilirsiniz. Yeni keşfettiğim bir blog bu arada çizimler çok güzel. Ben bu kadar becerikli değilim itiraf ediyorum ama kopya çekebilirim sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder