24 Mart 2012 Cumartesi

Weewell Inga Alarmı

Yani bebek telsizi :) Canım arkadaşım, dostum, ağladığımı gören yegane insanlardan biri olan taaa üniversiteden arkadaşımın bebeği doğdu doğacak :)  O kadar şanslı bir bebek ki.. Henüz farkında olmasa da ben bunu kafasına kakarım her fırsatta nasılsa :) Miniğimize birşey alalım işine yarasın anne babasının da yükü hafiflesin dedik, yatağını beşiğini anneanne-babaanne-dedelerine bıraktık telsiz almaya karar verdik. Bebeği olan bilir, odasında bırakıp çok afedersiniz lavaboya gitmek bile ağlıyor mu acaba, uyanmış mıdır, neyse devam ederim birazdan ben gidip bakim tarzında başlı başına dert olabiliyor :) Bebek telsizi ile bebeğinizin nefes alışlarını bile duymanız mümkün tabi seçeceğiniz ürünün kalitesine bağlı olarak değişebilir. Bende minik paşa için (henüz adını bilemiyoruz karar veremedi anne baba adayları) ufak bir araştırma yaptım. Sonuçta Weewell WMA230 Bebek Telsizi'ne karar kıldım. Ürün görselini ve açıklamasını da ekliyorum bknz.
WEEWELL WMA230 Bebek Telsizi
Uzun iletişim mesafesi,
Açık alanda bebek ünitesinden 800 metre mesafeye kadar iletişim,
Bebeğin uyuma, ağlama, gülme durumunu LCD ekran üzerinde simgesel gösterim,
Ultra kompakt ve modern tasarım,
Diğer cihazlardan gelebilecek etkileşimi ortadan kaldıran 16 pilot ton seçebilme,
2 kanal,
Hassasiyet ayarı yapabilme,
İletişim alanının dışına çıkıldığında uyarı sinyali,
Düşük pil seviyesini gösterim,
Kullanışlı kemer askısı,
Şarj edilebilir anne ve bebek ünitesi.
Piyasada aynı dış görünüşe ve teknik özelliklere sahip daha duyulmuş bir markanın da ürünü var fakat fiyatları arasında ciddi farklar da var. Ben düğün hazırlıkları arifesinde edindiğim tüm ürünleri karşılaştırma huyumu burda da kullandım ve mantıklı yaklaşarak weewell almaya karar verdim. Minik paşa gelebilirsin artık. Lütfen düünümden önce veya sonra gel ama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder