24 Mart 2012 Cumartesi

Karaca'dan Girdim Kütahya'dan Çıktım!


 
Yalnız Karaca'dan aldığım yemek takımı ufak çaplı yemek masası fiyatınaydı hala da öyle.. Benim gibi "birşeyi beğendim mi o benim olacak işte o kadar"cı değilseniz hiç tavsiye etmiyorum tabi bütçe ciddi sarsılıyor :) Karaca Beyaz Altın Yemek Takımı aldım taa geçen sene. Ki taaaa aylar önce takibe aldım kendilerini ha düşer ha düşecek diye. Ne gezer aksine zam geldi :D Daha da düşmez belki daha da zam gelir diyen satış temsilcisine masum masum baktım tıpış tıpış ödedim ve aldım. Ben çok renkli yemek takımlarından hoşlanmıyorum. Hele ki Bernardo'da olan koca güllü ingiliz saray hanedanlığından fırlamış görünümlü yemek takımlarına kafamı bile çevirip bakmıyorum. Ben daha çok renkli aksesuarlar ufak detaylarla renklendirme taraftarıyım. Bu kadar sade yemek takımını aşağıdaki gibi masa örtüsü veya servislerle renklendirmeyi düşünüyorum mesela.
      
Tabi ben bir ton nakiti yemek takımına akıtınca kahvaltı takımını biraz bekletmek durumunda kaldım çünkü onda da illa istediğim Kütahya Porselen'den Orange Kahvaltı Takımı idi. Canım dedem bitanem "ne alim sana kızım düğün hediyesi" dedi beni benden aldı. "Kahvaltı takımııı" diye atladım tabi :D Alttaki cicileri aldık hemen.

 
Kahvaltı takımımı iştah açıcı bir renk seçtim gördüğünüz üzere. Yine de çok renkli değil sanki :) Bu takımda ısrar etmemin nedeni de çay makinesidir. Ayrıca çaydanlık almama veya porselen çaycıya gerek kalmadı. Hem sürekli ısıtabileceğim hem sürekli ocağın altını kontrol etmek zorunda kalmayacağım. Çok kullanışlı bence. Şu anda da kahvaltıyı hayal ederken acıktım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder