24 Mart 2012 Cumartesi

En Genişinden Yatak Lütfen!

Aynen böyle dedim ve 1.80m. genişliğinde 2m. uzunluğunda kocaman yatak topladım. Topladım diyorum çünkü klasik yatak odası takımlarından (yatak, komidinler, şifonyer, dolabı vs.) almadım. Bir odayı ayrıca giysi odası yaptığımızdan dolabı odaya göre L şeklinde Mydolap'a yaptırdık. Dolap yaptırırken bile beyin fırtınası gerekiyormuş tecrübe ettim. Kaç çekmece lazım, yükseklikleri ne kadar olsa acaba, raflar sürgülü mü sabit mi olsa, dolabın köşesini nasıl değerlendirsek vs. Hazır dolap alırken mecbur ne yapılmışsa onu aldığımızdan en kullanışlı olanını seçiyoruz da baştan dolap yaptırmak ciddi beyin ağrısı. Neyse bu faslı da kazasız belasız atlattık :) Yatak seçimi çok kolay oldu benim için çünkü ne istediğimi biliyordum. Yüksek kaba yatakları sevmediğimden yatağı hem rahat hem ince olanlarına baktım. Yatağımı İşbir Yatak'tan Ergoplas | Polimer Yaylı Viskoelastik Akıllı Yatak seçtim.
10 yıl garantili, çökme vs. olmuyormuş, "olursa da zaten gelir başınıza ekşirim" diye tehdit ettim satış temsilcisini (bu huyumu da sevdiceğimden kaptım ben, pazarlık özürlü olarak hiç beceremez idim halbuki:) ) Yatağı alırken orda bir de sandıklı puf gördük onu da aldım. Daha önce inceledğimiz puflara göre daha kullanışlı, daha derin ve kapağı kolaylıkla açılıyor. Sıra geldi yatak bazasına. Onu da çekmece veya raflardan tasarruf edebilmek adına bazalı olanlardan seçtim. Bazalı olanlar genelde çok yüksek oluyorlar (mağlum eşya depolamak için). Ben her ne kadar iki üç parça bişeyimi koyarım yerden tasarruf ederim gibi bir düşüncede olsam da öncelik yatak rahatlığı tabiki. İstediğim gibi alçak bazayı İstikbal'de buldum. İstikbal King Baza ve Başlık aldım. Pufunu da kaptım. Tabi beyazından :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder