22 Mart 2012 Perşembe

Su Hazneli Süpürge


Evimi temizlerken yardımcımı seçtim heyoo. Arnica Bora Elektrikli Süpürge. Yalnız araştırırken o kadar çok yorum okudum ki. Sanıyorum milletçe su hazneli süpürgeyi sadece temizliğin üstüne temizlik yapmak olarak görüyoruz. Biz evimizde ihlas marka kocaman su hazneli temizlik robotu kullanıyoruz. Yıllardır her süpürme işleminden sonra haznedeki suyu boşaltıp bir kere duruluyoruz. Bu kadar. Abartıldığı gibi zahmetli birşey değil ki bence su haznesini boşaltmak toz torbalı süpürgelere bin kere tercih edilebilir. Toz torbalı süpürgeler siz süpürürken mutlaka havaya toz parçacıklarını geri püskürtür. Su hazneli süpürgeler ise tozu suya hapsettiğinden geri püskürtmeden gerçekten temiz bir eve sahip olmanızı sağlar. Böyle bir süpürge ile evi bir kez süpürdüğünüzde evin havasının değiştiğini hissedeceksiniz benden söylemesi. Bu arada madem kullandığın marka var neden farklı bir marka aldın diye merak edenler olabilir hemen açıklıyayım. Çok pahalı :) Şu anda kullandığımız robot günümüz şartlarında bile ha deyince alınabilcek bir makine değil maalesef. Bende alternatif su hazneli süpürge araştırdım buldum ve aldım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder