14 Mart 2012 Çarşamba

Ben Geldim Neden Geldim

Sellaamm. Ben bir wordpressçi olarak aslında internet aleminde kendime ait olmayan bir alana, herhangi yetkili* birinin günün birinde herhangi geçerli* bir sebepten yok edebileceği bir ortama yazı yazmanın, bunları korumaya çalışmanın anlamsız olduğunu düşünüyorum. Hala.. Velev ki şu google friend connect denilen özellik wordpresste yok ayrıca entegre edilemiyor. Günlerce didindim beceremedim. Bende evlilik hazırlığında yaptığımız alışverişi not ettiğim sitemi buraya taşımaya karar verdim. Bi ben eksiktim. Aranızdan biri olurda bu yazıma denk gelir, google friend connectin başına gelenleri bana açıklayabilir hele de wordpresse entegre etmenin yolunu gösterirse o zat-ı muhtereme edeceklerimi o anda paylaşmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder