23 Mart 2012 Cuma

Tostkoliğim Ben!


Çeyizim için (ki çeyizim demek o kadar garip ki, hala alışamadım:) ) tost makinesi araştırırken plakalarının çıkartılıp yıkanabiliyor olmasına özellikle dikkat ettim. Araştırırken tost makinelerinde öne çıkan diğer bir özellik de üst kapağının arka kısmının yükselebiliyor olmasıydı. Yani gözü doymayan içine bol bol malzeme dolduran tostkoliklerin, tostu sıkıştırınca tüm malzemenin önden fışkırma sorunu ortadan kalkıyor. Piyasada o kadar çok çeşit marka ve tost makinesi var ki, araştırıp aynı özellikli tost makinelerinin fiyatlarında uçurum olduğunu gördüm. Çıkabilen teflon plakalı, yükselebilen üst kapaklı, 4 farklı ısı ayarı olan, aynı anda 4 büyük tost yapabilen, kaliteli ve en uygun tost makinemi buldum, aldım. Korkmaz A328 Tostkolik. Aynısından eve de aldığımızdan hemen denedik. Artık her sabah tost yemekten içim kurudu yemin ederim, ama yine de yerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder